Seznamte se se SEO a naučte se jej využít ve svůj prospěch: Od základů po nejdůležitější faktory - 15 leté know how na jednom místě

Co je SEO, proč a jak se mu věnovat? Jaké jsou základní SEO faktory – čemu se v SEO věnovat naplno a co nemusí být až tak důležité? Získávat návštěvnost z Google vyhledávání nemusí být obtížné.

Jak využít sílu nativní reklamy pro váš byznys: Kompletní průvodce

Nativní reklama se stala nedílnou součástí moderní mediální strategie. V době, kdy je pozornost publika stále vzácnější a tradiční reklamní formáty ztrácejí na účinnosti, nativní reklama nabízí způsob, jak oslovit zákazníky smysluplným a hodnotným způsobem.

Copywriting a umělá inteligence: Jak využívat AI při tvorbě obsahu

Jak využívat AI při tvorbě obsahu a jak vytvářet užitečný obsah na svůj web?

Případová studie: Oslovení 93 354 lidí s jedním článkem bez propagace – jak napsat motivační článek?

Jak předběhnout v Google vyhledávání giganty ve svém oboru, a to dokonce s nerelevantním webem, bez jakékoliv podpory a propagace? Čistě teoreticky docela jednoduše: Poskytnout užitečnější a unikátnější obsah, než oni.

jak psat clanky na web blog

Návod pro začínající i zkušené copywritery: Strategie, jak psát poutavý a optimalizovaný obsah na svůj web

Může úplný laik napsat poutavé články pro svůj web? Tento článek je toho důkazem – článek napsala autorka, která se ještě minulý rok obávala, zda dokáže napsat na svůj web něco, co může lidi zaujmout. Podívejte se, jak se jí to povedlo.

Co jsou PPC reklamy a jak mohou pomoct vašemu podnikání?

PPC reklamy patří mezi nejvýkonnější marketingové kanály, neboť mohou začít okamžitě přinášet zákazníky na váš web. Víte, co je pro to třeba udělat a jak na správné nastavení PPC kampaně?

10 základních způsobů reklamy na internetu, jak získat víc zákazníků pro svůj web a vybudovat úspěšný byznys

Jaké jsou základní způsoby propagování webu a druhy reklamy na internetu? Poznejte výhody a nevýhody jednotlivých druhů reklamy – například PPC reklamy, youtube video reklamy atp.

Jak (ne)dělat SEO a zvýšit organickou návštěvnost ze 700 na 24 000 lidí měsíčně během 8 měsíců

Podívejte se na autentickou případovou studii, kterou napsal náš klient. Dozvíte se, jak zvýšil s pomocí našich služeb návštěvnost svého webu ze 700 na 24 000 návštěvníků měsíčně, co všechno ho to stálo a kolik SEO specialistů vyzkoušel před námi.

Jak vytvořit poutavý nadpis nejen pro potřeby SEO

Hlavní nadpis je nejdůležitější částí celého článku - díky němu se ve zlomku okamžiku lidé rozhodují, zda si článek přečtou, nebo ne. Proto je důležité věnovat vytvoření nadpisu dostatek pozornosti a času. Víte, jak napsat poutavý nadpis, který funguje?

Jak vytvořit ideální URL adresy z pohledu SEO

URL adresa a to, co je v ní napsáno, může mít velký vliv na SEO. Proto není jedno, co do URL adresy napíšete. Chcete vědět, jak postupovat při vytváření ideálních URL adres z pohledu SEO? Jaká je anatomie URL adresy a co je to slug?

Šablona pro 4 základní typy článků

Pomozte si při psaní článků s jednoduchou šablonou základních typů článků – podívejte se, jaké jsou základní typy článků, jakou mají hlavní strukturu, členění, logiku a co všechno by vaše články mohly či měly obsahovat. Jak napsat úvod článku, jeho jádro a závěr, co napsat do jednotlivých částí a na co nezapomenout.

Jednoduchý návod jak nastavit nejdůležitější on page SEO faktory pro web, článek, produkt či kategorii v e-shopu

Naučte se, jak nastavit nejdůležitější on page SEO faktory. Věnujte čas jen důležitým věcem, neztrácejte čas se zbytečnostmi. Co je u on page SEO faktorů důležité a jak to nastavit?

SEO vs PPC: Která z těchto možností je lepší na propagování webu?

SEO nebo PPC? Která z těchto možností je pro váš web nejvhodnější? Zjistěte, jaký je rozdíl mezi PPC reklamou a SEO, jaké výhody a nevýhody nabízejí a jak vybrat nejvhodnější variantu propagace vašeho webu.

SEO případová studie: ROZPOČET 100 Eur/měsíc a zvýšení potenciálu organické návštěvnosti z 3700 návštěv měsíčně na 18 000

Případová studie, která ukazuje, jak lze i se 100 Eurovým rozpočtem zvýšit organickou návštěvnost z Google vyhledávání z 3700 na 18 000 návštěv měsíčně.

Víte, co je marketingový trychtýř a jak vám může pomoci získat zákazníky?

Jak vytvářet obsah pro svůj web tak, aby zachytil všechny důležité fáze klienta při jeho nákupní cestě? Jak doprovázet klienta od jeho prvního „seznámení“ s vaším webem, od vyvolání zájmu, budování povědomí až po samotnou konverzi?

Komplexní návod (nejen) pro začátečníky: Co je linkbuilding a jak úspěšně budovat zpětné odkazy pro web tak, aby přinášely vašemu webu efektivní výsledky?

Naučte se jak budovat odkazy pro svůj web tak, aby posilovaly sílu vašeho webu a pomáhaly mu zlepšovat pozice v Google vyhledávání. Proč jsou odkazy důležitý SEO faktor, jak fungují a jak je budovat systematicky?

Případová studie s PoctiveSEO.cz: Vybudování návštěvnosti z 0 na 3300 uživatelů měsíčně

Podívejte se na případovou studii, jak nový web s nulovou návštěvností vybudoval s naší pomocí relevantní návštěvnost 3300 lidí měsíčně.

Ako na analýzu kľúčových slov

Praktický návod na efektivní analýzu klíčových slov pro SEO: nejen pro začátečníky.

Mít přehled o tom, co ve vašem oboru lidé vyhledávají, jak to vyhledávají a zejména v jakém množství – to je první krok k tomu, jak získávat návštěvnost z Google vyhledávání. Jak tyto údaje zjistit a zapracovat? Naučte se zrealizovat základní analýzu klíčových slov.

Proč se vyplatí investovat do SEO optimalizace?

Základní výzkum od ahrefs, proč může být SEO důležité, vliv zpětných odkazů na získávání pozic v Google vyhledávání a mnohé další.