Publikované: 21.10.2022
Auktualizované: 11.04.2024
Naučte se, jak nastavit nejdůležitější on page SEO faktory. Věnujte čas jen důležitým věcem, neztrácejte čas se zbytečnostmi. Co je u on page SEO faktorů důležité a jak to nastavit?I naprostý laik může dokázat nastavit nejdůležitější on-page SEO faktory pro svůj web. Není nutné mít jakékoli zkušenosti se SEO.
Stačí vědět co a jak nastavit.
On page SEO zahrnuje všechny prvky, nastavení či faktory, které můžeme upravovat a nastavit přímo na našem webu.
On page faktory jsou například obsah webu, titulky, struktura url adres, technické nastavení, zdrojový kód apod.
S pomocí těchto faktorů může Google lépe rozumět tomu, o čem web je.
Jak dosáhnout se svým webem úspěchu v Google vyhledávání?
V první řadě je důležité v maximální míře pomoci Googlu a návštěvníkům našeho webu pochopit, o čem web je.
Pokud bude náš web srozumitelný a příjemný pro jeho návštěvníky a bude-li mu i Google skvěle rozumět, může to představovat výbornou startovací pozici pro získávání zákazníků z Google vyhledávání.
Jak nejjednodušeji vysvětlíme Googlu a lidem o čem web je? Se správným nastavením nejdůležitějších základních SEO on page faktorů.
Tip: Z vhodně nastavených SEO faktorů můžete čerpat i při nastavování PPC reklamy.
V ideálním případě si můžeme při tvorbě vhodné URL adresy pomoci s analýzou klíčových slov – podívejte se na návod, jak zrealizovat efektivní analýzu klíčových slov.
V každém případě bychom si mohli vystačit i s nejdůležitějšími klíčovými slovy v daném tématu.
Například, chceme-li URL adresu pro článek o stravování se při cukrovce, postačí nám nastavit url adresu na:
cukrovka-stravovani
URL můžeme rozšířit ještě o nějaká podpůrná důležitá slova, která upřesní o čem článek je, případně do ní zahrnout jinou důležitou informaci.
cukrovka-stravovani-napoje-hladina-cukru-v-krvi
Protože titulek je zobrazen v Google vyhledávání a právě titulek může rozhodovat o tom, jestli lidé kliknou na náš web, nebo ne.
Víte na co si dát při stravování pozor, máte-li náběh nebo trpíte cukrovkou?
Nadpis úrovně H1 by měl být na každé důležité podstránce našeho webu PRÁVĚ JEDNOU.
Inspirujte se, jak vytvořit poutavé nadpisy nejen z pohledu SEO.
Podle Google je to právě H1 nadpis, ze kterého Google začne vyvozovat, o čem daná stránka je.
X inspirací, jak se stravovat při cukrovce a na co si dát pozor (ověřeno doktorem)
Používání podnadpisů H2-H6 je důležité zejména proto, že lidé weby nečtou.
Lidé informace na webech většinou skenují – čtou jen ty nejdůležitější informace, které je zaujmou při tom, jak webem procházejí a skrolují jím shora dolů.
A právě při tom jim mohou pomáhat podnadpisy různých úrovní.
Protože s podnadpisy a dalšími elementy (například číslované seznamy, odrážky) se může text článku lépe členit a strukturovat - lidi zaujme nějaký podnadpis, přečtou si informace uvedené u něj a pak skrolují na další části stránky, dokud je nezaujme i další podnadpis.
S vhodnou strukturou tedy můžeme čtenářům značně usnadnit orientaci na stránce a její „konzumování“.
Cukrovka a jídlo (např. h2 nadpis)
Co jíst u cukrovky (např. h3 nadpis - o úroveň nižší než h2)
Co nejíst u cukrovky (např. h3 nadpis - o úroveň nižší než h2)
Cukrovka a nápoje (např. h2 nadpis)
Co pít u cukrovky (např. h3 nadpis - o úroveň nižší než h2)
Co nepít u cukrovky (např. h3 nadpis - o úroveň nižší než h2)
Jak správně nastavit On page faktory na stránce pro začátečníky - https://ahrefs.com/blog/on-page-seo/
ukazka-jedla-pri-cukrovke.jpg, nápoje-a-cukrovka.jpg
určitě nepoužívejte předdefinované názvy typu img56655.jpg, obrázek-7.jpg
Alt tag: Ukázka jídla, co jíst a nejíst při cukrovce
Title tag: Stravování a cukrovka
Meta popis je informace, která sice většinou na webu není viditelná, ale je zobrazena v Google vyhledávání – jako popis daného webu.
Takže meta popis může rovněž jako titulek rozhodovat o tom, zda lidé kliknou na náš web, nebo ne.
V dnešní době si Google často sám generuje vlastní popisy (na základě údajů z dat webu – odvozuje je z titulků, nadpisů, textu, či jiných elementů na webu).
Google údajně nahrazuje popisky tehdy, když ty originální nejsou dostatečně vyhovující – ale očividně to dělá, „kdy se mu zachce“ – jednoduše pravděpodobně testuje, na které popisy lidé reagují lépe a „hraje“ si tímto procesem k vylepšování popisků.
Cukrovka nebo diabetes mellitus je onemocnění látkové výměny, kdy v těle nedochází k dostatečné přeměně cukrů. Přečtěte si, jak snížit cukr v krvi s pomocí stravy a jaké potraviny při tomto onemocnění preferovat.
Jak můžeme vidět, správné nastavení SEO on page faktorů není tak náročné a mohl by to umět zvládnout i naprostý laik. Stačí mu k tomu takový návod – a samozřejmě mu pomůže pokud má k dispozici vhodně zpracovanou analýzu klíčových slov či jiné podklady.
Většina webů automaticky generuje URL adresu či titulek z nadpisu. Na tom není nic špatného.
Pokud však máme důležitý obsah, můžeme mu pomoci tím, že jej uděláme efektivnějším - vyplněním optimální URL adresy, titulku, nadpisu, podnadpisů a také vhodnými obrázky.
Není na tom nic těžkého - jen na to třeba pamatovat.
Majiteľ a hlavný SEO špecialista
Majiteľ Poctive SEO, Parfumy Lacno, Zdrave Byliny, Zdrave bylinky a veľký fanúšik užitočnej optimalizácie vo všetkých životných úrovniach a činnostiach.
SEO sa venujem od roku 2010 - špecializujem sa na budovanie spätných odkazov. Zameriavam sa na dlhodobé výsledky, užitočnosť a skutočnú pomoc klientom a ich zákazníkom.
O SEO som prednášal na univerzite UKF v Nitre, firemných školeniach a webinári pre žiakov 60 stredných škôl ako podnikať s e-shopom.
Môj článok ako napísať motivačný list si bez akejkoľvek propagácie dodnes prečítalo viac ako 90 000 ľudí.
Vyštudoval som aplikovanú informatiku, prácu s CMS systémami a počítačové siete (CISCO). Vďaka mojej bakalárskej práci o CMS Joomla som si vytvoril svoje prvé e-shopy a weby.
V škole som viackrát získal prospechové štipendium a s našim tímom sme vyhrali celoročníkovú súťaž pre najlepšiu prácu na návrh PC siete pre celú univerzitu.
Není nutné řešit všechno – důležité je získat nové zákazníky, zlepšovat web a poskytovat užitečnost.
Vytvářejte obsah na web systematicky, tak, aby oslovil co nejvíce lidí – témata si vybírejte cíleně a vytvářejte postupně krok za krokem.
Trápí vás omezený rozpočet? SEO služby poskytujeme stejně velkým i malým webům, eshopům či portálům.
+421 908 049 780
Hviezdoslavova 51/12, Námestovo, SK